22.7 C
Almyros
23 Σεπτεμβρίου 2024 11:13
ESPA
ΑρχικήΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝPlugin υβριδικά: Γιατί ανθίζουν στη μεγαλύτερη αγορά EV στον κόσμο

Plugin υβριδικά: Γιατί ανθίζουν στη μεγαλύτερη αγορά EV στον κόσμο

Επιλέγοντας plugin υβριδικό ο αγοραστής μπορεί να εξοικονομήσει χρήματα στις καθημερινές του μετακινήσεις και να συνεχίσει να κάνει μεγάλα ταξίδια χωρίς να ανησυχεί για την επαναφόρτιση.

Η αυξανόμενη προτίμηση για τα plugin υβριδικά – τα οποία λύνουν το άγχος της αυτονομίας και είναι πιο προσιτά από τα αυτοκίνητα με μπαταρία – έχει δει τον τομέα να γίνεται η κινητήρια δύναμη ανάπτυξης για την αγορά της Κίνας για ηλεκτροκίνητα οχήματα, ειδικά μετά την κατάργηση των εθνικών επιδοτήσεων EV στο τέλος του 2022.

Ηλεκτροκίνηση: Στην … «πρίζα» ποντάρουν οι Ελληνες καταναλωτές – Ηλεκτρικά και plugin υβριδικά στο προσκήνιο

Πέρυσι οι πωλήσεις plugin υβριδικών αυξήθηκαν κατά 83%, σε σύγκριση με αύξηση 21% για τα ηλεκτρικά οχήματα μόνο με μπαταρία. Η τάση συνεχίστηκε και φέτος: Τον Ιανουάριο, έναν παραδοσιακά κακό μήνα για πωλήσεις αυτοκινήτων, οι παραδόσεις αποκλειστικά ηλεκτρικών μοντέλων μειώθηκαν 39% από τον Δεκέμβριο, ενώ εκείνες των plugin υβριδικών μειώθηκαν μόλις 16%. Οι συνολικές πωλήσεις οχημάτων μειώθηκαν κατά 14%, σύμφωνα με στοιχεία της China Passenger Car Association (PCA).

Τα ηλεκτρικά με μπαταρίες εξακολουθούν να ξεπερνούν τα υβριδικά plugin κατά 2 προς 1, σύμφωνα με το China Automotive Technology and Research Center. Αλλά η γρήγορη αύξηση των πωλήσεων για τα υβριδικά εγείρει ερωτήματα σχετικά με τον απώτερο στόχο της χώρας για μετάβαση σε εντελώς καθαρές μεταφορές.

Κακά μαντάτα για εταιρίες που φτιάχνουν αμιγώς ηλεκτροκίνητα

Η αυξανόμενη δημοτικότητα των plugin υβριδικών είναι επίσης κακά νέα για εταιρείες όπως η Tesla, η Xpeng και η Nio, που κατασκευάζουν μόνο αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Οι πελάτες τους συγκεντρώνονται κυρίως σε μεγάλες, πλούσιες μητροπόλεις όπου οι οδηγοί έχουν αγκαλιάσει τα EV. Οι κάτοικοι μικρότερων πόλεων και αγροτικών περιοχών φαίνεται να προτιμούν πιο προσιτές επιλογές και μεγαλύτερη αυτονομία.

Η BYD πούλησε 3 εκατομμύρια οχήματα το 2023, με τα plugin υβριδικά να αντιπροσωπεύουν λίγο λιγότερο από τα μισά. Η BYD αναπτύσσει την plugin υβριδική πλατφόρμα της, DMi, εδώ και σχεδόν 20 χρόνια. Η τέταρτη γενιά της τεχνολογίας, η οποία κυκλοφόρησε το 2021, έγινε μεγάλη επιτυχία, βοηθώντας την BYD να έχει τις περισσότερες πωλήσεις στην Κίνα πέρυσι. Ξεπέρασε και την Tesla και έγινε ο μεγαλύτερος κατασκευαστής ηλεκτρικών οχημάτων στον κόσμο το τελευταίο τρίμηνο. «Η BYD είναι ο κυρίαρχος παίκτης – έχει ένα όπλο που δεν έχει η Tesla, και αυτό είναι το plugin υβριδικό», είπε στο Bloomberg ο Μπιλ Ρούσο, πρώην στέλεχος της Chrysler και νυν διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας συμβούλων Automobility, με έδρα τη Σαγκάη. .

Οι ιαπωνικές αυτοκινητοβιομηχανίες επίσης χάνουν. Αν και πρωτοστάτησαν στην υβριδική τεχνολογία, εταιρείες όπως η Toyota και η Nissan δεν έχουν εστιάσει πολύ στα plugin. Ο τύπος των υβριδικών που είναι δημοφιλής στην Ιαπωνία τροφοδοτείται από έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης, συν έναν ηλεκτροκινητήρα που συμβάλλει στη βελτίωση της απόδοσης καυσίμου. Δεν μπορούν να επαναφορτιστούν από το ηλεκτρικό δίκτυο και δεν πληρούν τις προϋποθέσεις για τοπικές επιδοτήσεις ή φορολογικές απαλλαγές στην Κίνα. Η Toyota προσφέρει περισσότερα από 20 υβριδικά μοντέλα και μόλις δύο plugin υβριδικά αυτοκίνητα στην Κίνα, σύμφωνα με την ιστοσελίδα της.

Li Auto L9

Η προτίμηση για plugin υβριδικά καθυστερεί την μετάβαση στις μεταφορές μηδενικών εκπομπών

Μια άλλη αυτοκινητοβιομηχανία που επωφελείται από τη χρήση νέων τεχνολογιών για να κατευνάσει το άγχος της αυτονομίας των πελατών είναι η Li Auto, της οποίας τα μοντέλα είναι ως επί το πλείστον EV εκτεταμένης εμβέλειας. Ο κατασκευαστής με έδρα το Πεκίνο αναμένεται στις 26 Φεβρουαρίου να είναι ο πρώτος από τους τρεις μεγάλους κινεζικούς startup ηλεκτροκίνησης, μπροστά από την Xpeng και τη Nio, που θα σημειώσει ετήσιο κέρδος για το 2023, με πωλήσεις αυξημένες κατά 182% στα 376.000 οχήματα.

Ενώ τα plugin υβριδικά είναι πιο φιλικά προς το περιβάλλον από τα βενζινοκίνητα, η αυξανόμενη δημοτικότητά τους θα μπορούσε να καθυστερήσει την προγραμματισμένη μετάβαση της Κίνας στις μετακινήσεις μηδενικών εκπομπών.

Στις οδηγίες για τη βιομηχανία EV που εκδόθηκαν το 2021, το Πεκίνο οραματιζόταν ότι τα ηλεκτροκίνητα, συμπεριλαμβανομένων των plugin υβριδικών, θα αποτελούν το 25% των πωλήσεων νέων οχημάτων έως το 2025, το 90% των οποίων θα ήταν ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία. Ο στόχος του 25% επιτεύχθηκε το 2022, αλλά τα ηλεκτρικά με μπαταρία αντιπροσωπεύουν σήμερα το 66% των πωλήσεων ηλεκτροκίνητων οχημάτων, με τα υπόλοιπα να προορίζονται για plugin υβριδικά.

Eνα βήμα προς την υιοθέτηση πλήρως EV

Ο Ιλάρια Μτζόκο, ανώτερος συνεργάτης στο Κέντρο Στρατηγικών και Διεθνών Μελετών, είπε στο Bloomberg ότι η υιοθέτηση EV είναι μια διελκυστίνδα μεταξύ καταναλωτών, κατασκευαστών και κυβέρνησης

Ο Γουάνγκ Ζιν, έμπορος αυτοκινήτων στο Jiangsu, λέει ότι έχει παρατηρήσει αυξημένο ενδιαφέρον για plugin υβριδικά. Ο αριθμός των ερωτήσεων για plugin υβριδικά και EV είναι περίπου ο ίδιος, αλλά το ενδιαφέρον για plugin υβριδικά συγκεντρώνεται σε ορισμένα δημοφιλή μοντέλα

Η δημοτικότητα των plugin υβριδικών δεν είναι κακό, γιατί είναι ένα στάδιο στον δρόμο για την υιοθέτηση ηλεκτρικών ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία, σύμφωνα με τον Ρούσο της Automobility.



Περισσότερα Εδω!

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Μετάβαση στο περιεχόμενο