14.7 C
Almyros
23 Σεπτεμβρίου 2024 07:23
ESPA
ΑρχικήΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝLamborghini: Χαμόγελα και αισιοδοξία για τις πωλήσεις

Lamborghini: Χαμόγελα και αισιοδοξία για τις πωλήσεις

Ακόμη μια χρονιά ισχυρών πωλήσεων στη Νότια Κορέα είδε η Lamborghini, μετά το περσινό ρεκόρ παραδόσεων, καθώς παρουσίασε το νέο plugin υβριδικό supercar της στη χώρα.

Η Νότια Κορέα «είναι μια αναπτυσσόμενη αγορά που είναι πολύ σημαντική για εμάς», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Stephan Winkelmann κατά τη διάρκεια τηλεοπτικής συνέντευξης στη Σεούλ για την προώθηση της Urus SE, της υβριδικής έκδοσης του best seller SUV της Urus. Η Νότια Κορέα ήταν η έβδομη μεγαλύτερη αγορά της αυτοκινητοβιομηχανίας το 2023 με ρεκόρ παραδόσεων 434 οχημάτων, δήλωσε η εταιρεία.

Lamborghini: Αργά βήματα προς την ηλεκτροκίνηση με το νέο υβριδικό SUV Urus

Οι παγκόσμιες μάρκες πολυτελείας αυτοκίνησης επιδιώκουν να αυξήσουν την παρουσία τους στην Κορέα, όπου οι δαπάνες για προσωπικά είδη πολυτελείας ήταν οι υψηλότερες στον κόσμο κατά κεφαλήν το 2022. Τον Δεκέμβριο, η Bentley λάνσαρε στην Κορέα ένα πολυτελές SUV αξίας 260.000 δολαρίων, ενώ η Ferrari NV πραγματοποίησε πέρυσι στην Σεούλ την πρώτη της δημόσια εκδήλωση στην Ασία.

Η Lamborghini, βραχίονας της Volkswagen AG, πούλησε 195 αυτοκίνητα στη Νότια Κορέα το πρώτο εξάμηνο του 2024, σύμφωνα με τα νέα στοιχεία ταξινόμησης του κορεατικού υπουργείου εμπορίου. Αυτό είναι αυξημένο κατά 7,1% σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα, γεγονός που σηματοδοτεί ότι η αυτοκινητοβιομηχανία μπορεί να έχει άλλη μια ισχυρή χρονιά. lamborghini

Οι περισσότερες ξένες αυτοκινητοβιομηχανίες πολυτελών αυτοκινήτων υπέστησαν μειωμένες πωλήσεις στην Κορέα το πρώτο εξάμηνο. Η Maserati μειώθηκε κατά 31%, η RollsRoyce κατά 38% και η Bentely κατά 64%.

Ο Winkelmann δήλωσε στο Bloomberg ότι πιστεύει ότι οι Κορεάτες καταναλωτές θα αγκαλιάσουν το Urus SE, παρά τις ανησυχίες για την έλλειψη σταθμών φόρτισης για οχήματα με μπαταρία. Μόλις 3.410 plugin υβριδικά πωλήθηκαν στην Κορέα το πρώτο εξάμηνο, μειωμένα κατά 41% σε σχέση με ένα χρόνο πριν, σύμφωνα με το υπουργείο Εμπορίου.

«Η υποδομή φόρτισης είναι πάντα μια πρόκληση για όλους όσοι πηγαίνουν σε υβριδικά», δήλωσε. «Παρόλα αυτά, είμαστε πολύ επιτυχημένοι σε όλο τον κόσμο. Κάναμε ένα βήμα όσον αφορά την τιμολόγηση και επίσης αυτό έγινε αποδεκτό παγκοσμίως και δεν βλέπουμε ότι αυτό δεν θα γίνει αποδεκτό στην κορεατική αγορά».

Lamborghini: Τι θα γίνει με τα EV

Το Urus SE διατίθεται με τετρακίνηση, 11 προγράμματα οδήγησης και 60 χιλιόμετρα πλήρως ηλεκτρική αυτονομία οδήγησης. Όπως το υβριδικό υπεραυτοκίνητο Revuelto του περασμένου έτους, αυτό το δεύτερο υβριδικό της Lamborghini αποδίδει περίπου 80% μείωση των εκπομπών σε σύγκριση με το συμβατικό Urus, σύμφωνα με την εταιρεία, μαζί με βελτιωμένη αεροδυναμική και απόδοση ψύξης. Τα αποτελέσματα για την απόδοση καυσίμου δεν έχουν ακόμη δημοσιευθεί.

Το Urus SE είναι η πρώτη έκδοση PHEV (Plugin Hybrid Electric Vehicle) του πολυτελούς Super SUV.

Το ντεμπούτο του υβριδικού SUV έρχεται σε μια τεταμένη περίοδο στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας υψηλών προδιαγραφών, καθώς ορισμένες εταιρείες παρουσιάζουν πλήρως ηλεκτρικά SUV, ενώ άλλες αλλάζουν σχέδια καθώς η παγκόσμια ζήτηση για ηλεκτρικά οχήματα μειώνεται.

Στις 23 Απριλίου, η MercedesBenz Group αποκάλυψε το πρώτο της ηλεκτρικό GWagon στο Beverly Hills και η Ferrari NV μπήκε στα υβριδικά πριν από χρόνια με τη LaFerrari το 2013, την SF90 Stradale το 2019 και την 296 GTB το 2021. θα κατασκευάσει ένα ηλεκτρικό supercar το 2025. Αντίθετα, η Lamborghini δεν θα κατασκευάσει το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, το Lanzador, μέχρι το 2028, επιβεβαίωσε ένας εκπρόσωπος.



Περισσότερα Εδω!

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Μετάβαση στο περιεχόμενο