24.7 C
Almyros
2 Οκτωβρίου 2024 14:22
ESPA
ΑρχικήΜΑΓΝΗΣΙΑΒόλος: Στέγαστρα με φωτοβολταϊκά αποκτά το Parking του λιμανιού

Βόλος: Στέγαστρα με φωτοβολταϊκά αποκτά το Parking του λιμανιού

Στέγαστρα πάρκινγκ οχημάτων θα φιλοξενούν φωτοβολταϊκά που θα τοποθετηθούν στο χώρο στάθμευσης του λιμανιού του Βόλου με τη μελέτη του έργου να βρίσκεται σε τελικό στάδιο για να προχωρήσει η διαγωνιστική διαδικασία ανάδειξης αναδόχου. Αυτό ανέφερε μιλώντας στην ΕΡΤ Βόλου ο διευθύνων σύμβουλος του λιμανιού Σωκράτης Αναγνώστου.

Ο χώρος στάθμευσης στο λιμάνι φιλοξενεί περίπου 600 αυτοκίνητα και αποφέρει κατά μέσο όρο 600.000 ευρώ το χρόνο στον Οργανισμό Λιμένος Βόλου. Η συγκεκριμένη επένδυση θα προχωρήσει χωρίς να χρειαστεί να αναζητήσει χρηματοδότηση ο ΟΛΒ, καθώς ο ανάδοχος θα κάνει απόσβεση του έργου από την πώληση του ρεύματος στη ΔΕΗ στο πλαίσιο επτάχρονης σύμβασης.

Ο χώρος στάθμευσης γεμίζει τη θερινή περίοδο όπως και σε γιορτές και αποτελεί σημαντικό έσοδο για τον ΟΛΒ. “Οι μελέτες ολοκληρώνονται, αναζητούμε το καλύτερο στέγαστρο για τη φιλοξενία των φωτοβολταϊκών και ο τρόπος που επιλέξαμε να γίνει το έργο θα είναι και κερδοφόρος και θα ολοκληρωθεί και σε σύντομο χρονικό διάστημα”, επισήμανε ο κ. Αναγνώστου.

Επιπλέον σε συνεργασία με την ΔΕΗ Blue ο ΟΛΒ θα τοποθετήσεις νεώτερους τεχνολογικά σταθμούς φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων στο χώρο του προαναφερόμενου parking, καθώς οι υπάρχοντες είναι από τους πρώτους που τοποθετήθηκαν και φορτίζουν πολύ αργά.

Απαραίτητη η δημιουργία ελεύθερης ζώνης στο λιμάνι

Για να πετύχει και να διατηρηθεί η διακίνηση οχημάτων μέσω του λιμανιού του Βόλου είναι απαραίτητη η δημιουργία μιας ελεύθερης ζώνης ώστε τα οχήματα να παραμένουν εκεί χωρίς εκτελωνισμό και να διακινούνται προς τρίτες χώρες. Απαραίτητη είναι επίσης η σύνδεση όλων των προβλητών με το σιδηρόδρομο για τον ίδιο ακριβώς λόγο, επισήμανε ο κ. Αναγνώστου, εκτιμώντας ότι ο ιδιώτης που θα αναλάβει το λιμάνι θα προχωρήσει σύντομα προς αυτή την κατεύθυνση.

Ειδικότερα επισήμανε ότι ο ίδιος από τότε που ανέλαβε ως διευθύνων σύμβουλος προσπάθησε να δημιουργηθεί η “ελεύθερη ζώνη”, όμως “επειδή βρισκόμαστε τουλάχιστον εδώ και δύο χρόνια σε φάση ιδιωτικοποίησης και έπρεπε να αλλάξει το master plan του λιμανιού για να συμπεριλάβει τη ζώνη αυτή, όλα έχουν καθυστερήσει. Είναι απαραίτητο να προχωρήσει αυτό άμεσα και το δεύτερο να μπει το τραίνο στο λιμάνι. Αυτή τη στιγμή έχει τελειώσει η προμελέτη, είμαστε σε συνεννόηση με τον ΟΣΕ για να κάνουμε και την οριστική μελέτη και πιστεύω τον Ιανουάριο του 2024 να καταθέσουμε σε ευρωπαϊκό πρόγραμμα τη μελέτη για να χρηματοδοτηθεί η κατασκευή των γραμμών ώστε όλες οι προβλήτες να συνδεθούν με το τραίνο. Έτσι θα συνεχίσει αυτή η προσοδοφόρα δραστηριότητα για το λιμάνι αλλά και άλλες επαγγελματικές τάξεις που ασχολούνται με αυτό” εξήγησε.

www.ertnews.gr

Περισσότερα Εδω!

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Μετάβαση στο περιεχόμενο