14.7 C
Almyros
23 Σεπτεμβρίου 2024 09:27
ESPA
ΑρχικήΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑMicrosoft: Σχέδια για διαφημίσεις στην έκδοση του Bing με τεχνητή νοημοσύνη

Microsoft: Σχέδια για διαφημίσεις στην έκδοση του Bing με τεχνητή νοημοσύνη

Η Microsoft φέρεται να βρίσκεται σε συνομιλίες με διαφημιστικές εταιρείες σχετικά με τον τρόπο εισαγωγής διαφημίσεων στον ανανεωμένο Bing, δηλαδή την μηχανή αναζήτησης της εταιρείας στην οποία έχει συμπεριληφθεί chatbot που λειτουργεί με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης.

Σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, η αμερικανική εταιρεία ήδη δοκιμάζει διαφημίσεις συμπεριλαμβανομένων εισαγωγών σε παραδοσιακές καταχωρήσεις αναζήτησης.

Η Microsoft εξηγεί την… περίεργη συμπεριφορά του νέου Bing

Οι συνομιλίες με τα διαφημιστικά πρακτορεία λέγεται ότι βρίσκονται ακόμη στα αρχικά στάδια. Άλλωστε, μόνο ένας μικρός αριθμός χρηστών έχει πρόσβαση στο chatbot και εκατομμύρια άλλοι βρίσκονται στη λίστα αναμονής. Ως εκ τούτου, η Microsoft μπορεί να μην αισθάνεται ότι βιάζεται να ενσωματώσει διαφημίσεις αμέσως.

Ο τεχνολογικός κολοσσός φέρεται να αναμένει ότι η νέα, πιο… ομιλητική προσέγγιση του chatbot για την παροχή πληροφοριών θα φέρει περισσότερους χρήστες και, στη συνέχεια, διαφημιστές. Οι διαφημίσεις στο chatbot ενδέχεται επίσης να εμφανίζονται πιο ευδιάκριτα από τις συμβατικές διαφημίσεις αναζήτησης.

Ένα μέρος όπου μπορεί να δούμε διαφημίσεις είναι στους συνδέσμους που χρησιμοποιεί το chatbot για αναφορές στις απαντήσεις του. Η Microsoft σχολίασε στο Reuters ότι θα εργαστεί στενά με συνεργάτες και διαφημιστές καθώς θα αρχίσει να διερευνά τις δυνατότητες της συγκεκριμένης τεχνολογίας σε σχέση με τις διαφημίσεις.

Εξέλιξη χωρίς εκπλήξεις

Δεν αποτελεί τεράστια έκπληξη το γεγονός ότι οι διαφημίσεις είναι πιθανώς στο δρόμο για το chatbot του Bing και, πιθανώς, το Bard της Google. Αν και οι δύο τεχνολογίες είχαν κάποια αρχικά προβλήματα, τα chatbots τεχνητής νοημοσύνης που δημιουργούνται έχουν τη δυνατότητα να αναδιαμορφώσουν τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι βρίσκουν πληροφορίες.

Δεδομένου του πόσο σημαντικά είναι επί του παρόντος τα έσοδα από τις μηχανές αναζήτησης (περισσότερο από το ήμισυ των εσόδων της Alphabet ύψους 282,8 δισ. δολαρίων για το 2022 προήλθαν από την αναζήτηση), οι εταιρείες δεν έχουν άλλη επιλογή από το να δημιουργήσουν έσοδα από τα chatbots.



Περισσότερα Εδω!

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Μετάβαση στο περιεχόμενο