19.7 C
Almyros
29 Σεπτεμβρίου 2024 07:25
ESPA
ΑρχικήΜΑΓΝΗΣΙΑΝ. Πήλιο: Απάντηση από τη δημοτική αρχή για τους “φουσκωμένους” λογαριασμούς νερού

Ν. Πήλιο: Απάντηση από τη δημοτική αρχή για τους “φουσκωμένους” λογαριασμούς νερού

Τάξη στο θέμα των λογαριασμών ύδρευσης στον δήμο Νοτίου Πηλίου επιχειρεί να βάλει η δημοτική αρχή, μετά και τους τελευταίους υπέρογκους λογαριασμούς, που έλαβαν επιχειρήσεις και νοικοκυριά για οφειλές που έρχονται ακόμη από το 2011.

Την προηγούμενη εβδομάδα η Οικονομική Επιτροπή έλαβε απόφαση να εκδοθούν νέοι λογαριασμοί που θα αφορούν μόνο τις τρέχουσες καταναλώσεις και οι παλιές οφειλές υπάρχουν καταγεγραμμένες διαδικτυακά στο site του Δήμου και στις κατά τόπους δημοτικές κοινότητες. Οι καταναλωτές μπορούν να προχωρήσουν σε ρύθμιση για την πληρωμή τους ή να προσκομίσουν τα απαραίτητα δικαιολογητικά για το ποιους έχουν εξοφλήσει αλλά δεν έχουν καταγραφεί στο μηχανογραφικό του δήμου.

Αυτό επισήμανε μιλώντας στην ΕΡΤ Βόλου, ο αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών και της υπηρεσίας Ύδρευσης, Απόστολος Διανέλλος. Αφορμή οι “φουσκωμένοι” λογαριασμοί που έλαβαν δημότες στις αρχές Μαΐου να πληρώσουν αστρονομικά ποσά για καταναλώσεις νερού που έρχονται από το παρελθόν. Υπήρξαν αναφορές για λογαριασμούς των 2.500 ευρώ, των 4.500 ευρώ και των 28.000 ευρώ για επιχείρηση με ενοικιαζόμενα δωμάτια στον Κάλαμο. Ο κ. Διανέλλος παραδέχθηκε ότι μπορεί να έχουν γίνει λάθη στις χρεώσεις αλλά όταν ανέλαβε η δημοτική αρχή το 2019 προσπάθησε να βάλει μία τάξη στον τρόπο που γίνονται οι χρεώσεις στα διαφορετικά δημοτικά διαμερίσματα και σε ένα μεγάλο ποσοστό το έχει πετύχει. “Η κάθε περίπτωση λογαριασμού είναι ξεχωριστή και έτσι θα αντιμετωπιστεί από τη στιγμή που έχουμε ενστάσεις. Έτσι το αντιμετωπίσαμε από την αρχή” τόνισε ο κ. Διανέλλος. Ανέφερε ότι βρήκαν καρτέλες με χρέη που έρχονται από το 2011 ακόμη και οι οφειλές αυτές πρέπει να ρυθμιστούν.

Ο κ. Διανέλλος εκτιμά ότι τουλάχιστον 80% του προβλήματος έχει επιλυθεί. Επιπλέον ανέφερε ότι η υπηρεσία ύδρευσης μέσω προγράμματος θα προμηθευτεί 6000 καινούργια υδρόμετρα, θα ολοκληρωθεί το σύστημα τηλεμετρίας, θα γίνουν οι νέες δεξαμενές, αντλιοστάσια και θα παρέχεται νερό ικανοποιητικής ποσότητας αλλά και ποιότητας στους πολίτες.

Εξήγησε ότι πλέον στο λογαριασμό που θα εκδίδεται οι καταναλωτές θα βλέπουν τη σύγχρονη κατανάλωση και για τους παλιές οφειλές θα πρέπει να ανατρέχουν στην ιστοσελίδα του δήμου ή στις κατά τόπους δημοτικές ενότητες και να προχωρούν σε ρυθμίσεις για την αποπληρωμή τους. “Αν έχουν αποδεικτικά ότι κάποια ποσά πληρώθηκαν πρέπει να προσκομίσουν αποδείξεις. Κυρίως το πρόβλημα προκύπτει από αυτούς που πλήρωναν μέσω τράπεζας χωρίς να αναφέρουν ότι πρόκειται για λογαριασμό ύδρευσης και όλα τα χρήματα πήγαιναν σε ένα κοινό λογαριασμό του δήμου. Αυτοί που πλήρωναν στα δημοτικά ταμεία ή στο ταχυδρομείο, σίγουρα έχουν αποδεικτικά στοιχεία”, εξήγησε.

www.ertnews.gr

Περισσότερα Εδω!

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Μετάβαση στο περιεχόμενο