21.8 C
Almyros
5 Οκτωβρίου 2024 09:30
ESPA
ΑρχικήΜΑΓΝΗΣΙΑΟ ελληνο-ιταλικός πόλεμος… του τρένου και στο βάθος η γραμμή Βόλος –...

Ο ελληνο-ιταλικός πόλεμος… του τρένου και στο βάθος η γραμμή Βόλος – Λάρισα

-Οι καταστροφικές πλημμύρες στη Θεσσαλία ήταν η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι της υπομονής στις πολύ τεταμένες σχέσεις μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου, της Hellenic Train, της ΓΑΙΑΟΣΕ και του ΟΣΕ. Η Κυβέρνηση αποφάσισε να μετατρέψει την καταστροφή σε ευκαιρία, για να αποκτήσει -επιτέλους- η Ελλάδα έναν σιδηρόδρομο αντάξιο της γεωγραφικής της θέσης στην Ευρώπη. Οι διαπραγματεύσεις μεταξύ Αθήνας και Ρώμης είναι πυκνές και γεμάτες ένταση. Κατ’ αρχήν, όλοι χρωστούν σε όλους, δεκάδες εκατομμυρίων ευρώ. Η Hellenic Train χρωστά στον ΟΣΕ, η ΓΑΙΑΟΣΕ χρωστά στην HT, το Δημόσιο χρωστά τα επιδόματα CoViD που πήραν τα ΚΤΕΛ αλλά όχι τα τρένα. Ο ΟΣΕ καθυστερεί τραγικά στην αναβάθμιση των υποδομών (γραμμές, συντήρηση, κλοπές, wifi κ.λπ.).

Η Hellenic Train δεν πληρώνει τον ΟΣΕ αν δεν ανταποκριθεί στις υποχρεώσεις του. Οι Ιταλοί έκαναν το μεγάλο λάθος να απειλήσουν με μειώσεις προσωπικού, εκ περιτροπής εργασία και υποχρεωτικές αργίες. Η ΓΑΙΑΟΣΕ θυμήθηκε ότι η HT της χρωστάει λεφτά. Το αποτέλεσμα είναι ότι η Ελλάδα δεν έχει σιδηρόδρομο όχι μόνο για την εξυπηρέτηση επιβατών, αλλά -κυρίως- για τη μεταφορά εμπορευμάτων από τα λιμάνια της. Η Κυβέρνηση θέλει να αποφύγει τη χρονοβόρα προσφυγή στη Δικαιοσύνη. Η λύση επιδιώκεται να είναι πολιτική και να έχει αναπτυξιακό πρόσημο.

O ιταλικός Όμιλος FS, ιδιοκτήτης της Hellenic Train, οφείλει να επενδύσει και να φέρει σύγχρονα τρένα στην Ελλάδα. Η Ελλάδα οφείλει να έχει τις κατάλληλες υποδομές πάνω στις οποίες θα κινηθούν τα σύγχρονα τρένα. Οι πληροφορίες λένε ότι ο χρυσός συμβιβασμός μπορεί και να μην είναι μακριά.

Πηγή: newmoney.gr

Περισσότερα Εδω!

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Μετάβαση στο περιεχόμενο