15.7 C
Almyros
25 Σεπτεμβρίου 2024 09:23
ESPA
ΑρχικήΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΤεχνητή νοημοσύνη: Ο Αϊνστάιν «διδάσκει» σε κυπριακά σχολεία

Τεχνητή νοημοσύνη: Ο Αϊνστάιν «διδάσκει» σε κυπριακά σχολεία

Μαθητές γυμνασίου και οι δάσκαλοί τους στην Κύπρο ανέπτυξαν ένα πρωτότυπο ρομπότ που τροφοδοτείται με τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης ChatGPT για να αξιοποιήσει και να βελτιώσει τις διδακτικές εμπειρίες στην τάξη.

Ο.. AInstein (Αϊνστάιν), όπως ονομάστηκε το ρομπότ, δημιουργήθηκε από τρία σχολεία Pascal στην Κύπρο, έχει το μέγεθος ενός μικρόσωμου ενήλικα και, σύμφωνα με το Reuters, θυμίζει έντονα το γνωστό «ανθρωπάκι» σύμβολο της Michelin.

Η Microsoft λανσάρει AI chatbot για τους ειδικούς της κυβερνοασφάλειας

Το ρομπότ «τροφοδοτείται» από το chatbot ChatGPT, που αναπτύχθηκε από την αμερικανική εταιρεία OpenAI και υποστηρίζεται από τη Microsoft. Αξιοσημείωτο ότι το ρομπότ αντί για πρόσωπο έχει μία οθόνη μέσω της οποίας προσπαθεί να μιμηθεί τα ανθρώπινα χαρακτηριστικά.

Το ρομπότ έχει επιλεγεί να μιλά αγγλικά με βορειοαμερικανική προφορά, επιχειρεί να αστειευτεί ενώ προσπαθεί να μιλήσει και ελληνικά και να συμβουλέψει πώς μπορεί να διδαχθεί η θεωρία της σχετικότητας του Άλμπερτ Αϊνστάιν στην τάξη. Όπως αναφέρει το δημοσίευμα του Reuters, ο ρομποτικός Αϊνστάιν διαβάζει επιστημονικά βιβλία και περνά τον ελεύθερο χρόνο του με το… βιολί του.

Πηγή: Reuters

Ο επικεφαλής προγραμματιστής της ομάδας που δημιούργησε τον AInstein, ο 16χρονος μαθητής Ρίτσαρντ Έρκχοφ, δήλωσε στο Reuters ότι η τεχνητή νοημοσύνη ήταν έτοιμη να βελτιωθεί εκθετικά. «Μπορεί να βοηθήσει σε πολλούς τομείς της ζωής, όπως η εκπαίδευση και η ιατρική».

Ένας άλλος μαθητής, ο Βλαντιμίρ Μπαράνοφ, 15 ετών, είπε ότι η τεχνολογία ήταν «απίστευτη». «Μιμείται την ανθρώπινη σκέψη, απαντά σαν άνθρωπος, ανταποκρίνεται σαν άνθρωπος. Δεν είναι ακόμη πολύ εξελιγμένο… Αλλά πλησιάζει», είπε χαρακτηριστικά.

Ενσωμάτωση στη διαδικασία της διδασκαλίας

Σύμφωνα με τους δασκάλους, απώτερος σκοπός του AInstein είναι να ενσωματωθεί στη διαδικασία της διδασκαλίας. «Είναι μια πολύ διαδραστική εμπειρία. Οι μαθητές μπορούν να του κάνουν ερωτήσεις, μπορεί να απαντήσει και μπορεί ακόμη και να διευκολύνει τους δασκάλους να παραδώσουν ένα μάθημα πιο αποτελεσματικά», δήλωσε ο δάσκαλος και επικεφαλής του έργου Ελπιδοφόρος Αναστασίου.

Ο κ. Αναστασίου πραγματοποίησε επίδειξη πώς η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να προσαρμοστεί στην τάξη με το AInstein να δείχνει πώς η βαρυτική χρονική διαστολή από τη θεωρία της χρονικής σχετικότητας του Άλμπερτ Αϊνστάιν μπορεί να εξηγηθεί μετακινώντας ένα εκκρεμές σε σχέση με το βαρυτικό πεδίο στο οποίο βρίσκεται.



Περισσότερα Εδω!

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Μετάβαση στο περιεχόμενο