Σε περίπου 330 εκατ. ευρώ (ποσά χωρίς ΦΠΑ) ανεβαίνουν οι προϋπολογισμοί για σιδηροδρομικά έργα αποκατάστασης στη Θεσσαλία.
Το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών είχε κάνει γνωστό ότι αναδιαμορφώνεται το ποσό για να καλυφθούν οι ανάγκες για πιο ανθεκτικό σιδηρόδρομο στην περιοχή που έχει πληγεί τα τελευταία χρόνια 3 φορές από καταστροφικά καιρικά φαινόμενα. Με την προσθήκη του ΦΠΑ το κόστος ανέρχεται σε περίπου 450 εκατ. ευρώ ωστόσο το τελικό ποσό θα κλείσει τις επόμενες ημέρες.
Σύμφωνα με το ypodomes.com, η εργολαβία που αφορά στην αναβάθμιση της γραμμής Λάρισα-Βόλος (έως Λατομείο) και το κόστος εκτιμάται σε περίπου 105 εκατ. ευρώ (χωρίς ΦΠΑ). Εδώ θα γίνει πλήρης αναβάθμιση της υποδομής η οποία θα ανυψωθεί, θα τοποθετηθούν νέες σιδηροτροχιές. Παράλληλα θα αναβαθμιστεί και η γέφυρα του Κραυσίδωνα η οποία επίσης θα ανυψωθεί, θα μεγαλώσει η διατομή της ούτως ώστε να μην επηρεάζεται από πλημμυρικά φαινόμενα.